„Dobry Czas” ósmym pismem Bauera z segmentu yellow. Będą kolejne

Wydawnictwo Bauer w środę 12 sierpnia br. wprowadzi na rynek nowy magazyn poradniczo-rozrywkowy „Dobry Czas”. Będzie to już ósmy tytuł spółki w tym segmencie, ale pierwszy dwutygodnik. Wydawca pracuje nad kolejnymi pismami o takiej tematyce.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Dobry Czas” ósmym pismem Bauera z segmentu yellow. Będą kolejne

- „Dobry Czas” łączy cechy magazynów „Retro” i „Dobry Tydzień”, do którego marki nawiązuje w tytule. Nowe pismo stanowi nowatorską mieszankę informacji ze świata gwiazd, porad, krzyżówek i tekstów wspomnieniowo-nostalgicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer. Te ostatnie zajmą ważne miejsce w magazynie - znaleźć w nim będzie można rubryki „Za dawnych lat”, poświęcone ikonom polskiej estrady, gwiazdom telewizji oraz wspomnieniom z czasów PRL.

- Po sukcesach wspomnianego „Retra” i „Dobrego Tygodnia” wprowadzenie na rynek „Dobrego Czasu” to kolejny etap rozwoju segmentu poradniczo-rozrywkowego w ramach Wydawnictwa Bauer. Jest to także uzupełnienie go pod względem częstotliwości, bo „Dobry Czas” to pierwszy dwutygodnik w nim - dodaje Brzozowski. Informuje on, że trwają prace nad kolejnymi tytułami z tego segmentu.

Dwutygodnik „Dobry Czas” przygotowuje ośmioosobowa redakcja. Redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Szymański, który kieruje także tygodnikiem „Życie na Gorąco” oraz miesięcznikiem „Retro”.

Nowy magazyn liczyć będzie 56 stron i ukaże się w cenie 1,49 zł. Nakład pierwszego wydania wyniesie 300 tys. egz.

„Dobry Czas” będzie promowany w telewizji (stacje grup TVP, Polsat, TVN) oraz w magazynach wydawcy. Za kreację odpowiada agencja Digit Art., a za zakup mediów – dom mediowy MEC.

grafika

Najpopularniejszym tytułem yellow Wydawnictwa Bauer niezmiennie od lat jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 526 994 egz. Z kolei na ostatnim, szóstym miejscu w segmencie (wśród tygodników) znalazł się wprowadzony przez spółkę na rynek w październiku ub.r. „Dobry Tydzień”, którego średni wynik sprzedażowy to zaledwie 139 777 egz. (więcej na ten temat). Z kolei sprzedaż ogółem majowego wydania miesięcznika „Retro” wyniosła 136 949 egz. (magazyn ten ukazuje się od listopada ub.r.).

Pod koniec lipca br. magazyn yellow "Na Czasie" poświęcony gwiazdom, poradom i wspomnieniom z czasów PRL wydała też spółka Edipresse Polska. Na razie na rynku jest pierwszy numer tego pisma - od jego sprzedaży zależeć będzie czy tytuł na będzie się ukazywać regularnie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]