„Dobry wzrok na całe życie” - Acuvue zachęca do badania wzroku

Ruszyła kampania soczewek kontaktowych Acuvue zachęcająca do regularnego badania wzroku u okulisty. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Acuvue podkreśla znaczenie regularnych wizyt w gabinecie okulistycznym i konieczności kontroli wzroku. Akcja jest związana z przypadającym na 11 października Światowym Dniem Wzroku. W ramach kampanii w dniach 11-14 października będzie można bezpłatnie dokonać wstępnej kontroli wzroku w wybranych salonach optycznych w całej Polsce.

grafika

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Na outdoorze wykorzystywanych jest m.in. ponad 15,3 tys. nośników digital OOH z oferty Screen Network w ok. 440 lokalizacjach w całym kraju. Planowaniem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy OMD.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych