SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Doctor Brew przekuwa homofobiczny hejt w pomoc dla Kampanii Przeciw Homofobii

Piwna marka Doctor Brew za każdy hejterski komentarz pod swoją nową reklamą, na której widać obejmujących się mężczyzn, wpłaci 10 złotych na rzecz organizacji Kampania Przeciw Homofobii.

Article

Kilka dni temu na facebokowym profilu piwa Doctor Brew pojawiła się kreacja z zdjęciem uśmiechniętej, zakochanej pary mężczyzn i podpisem "Gdy mówią Ci, jak masz kochać - Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość". Post promuje piwo Summer Ale, promowane hasłem "Piwo, które przełamuje schematy".

Pod wpisem szybko zaczęły pojawiać się nienawistne komentarze podszyte homofobią.

"Chcemy przekuć hejt w coś dobrego"

Marka postanowiła przekuć ten hejt w realną pomoc - "Tym postem wzbudziliśmy ogromną spiralę nienawiści, spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To jest obrzydliwe i się z tym nie zgadzamy. To jest niemożliwe, jak jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości, wolności życia na własnych zasadach. Nie zgadzamy się z tym, chcemy przekuć ten hejt w coś dobrego. Za każdy hejterski komentarz pod tym postem płacimy 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii - wyjaśnił Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew.

Wpis zebrał na Facebooku już ponad 2,3 tys. komentarzy, 232 udostępnienia i ponad 8 tysięcy reakcji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Doctor Brew przekuwa homofobiczny hejt w pomoc dla Kampanii Przeciw Homofobii

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pracownik biurowy niższego szczebla
Palikot i jego pomysł na reklamę. Jakby był serowarem, tak samo by reklamował swoje produkty "zdjęciem uśmiechniętej, zakochanej pary mężczyzn" (zapewne następna odsłona kampanii Doctor Brew to - co za niespodzianka - zakochana para kobiet). Kto wie, może nawet wypromowałby serek "Tęczuch"? Na razie nie skuszę się na piwo od Doctor Brew. Poczekam, aż w promocji do butelki będzie dodawał dildo. Będę nim tłukł komary i muchy, bo jestem mucho- i komarofobem.
12 3
odpowiedź
User
Joka
Piwo jest niesmaczne. Powinni do piwa dopłacać.
12 3
odpowiedź
User
Bociek
Czyli lewica i środowisko LGBT+, będą się same hejtować, żeby wyciągnąć kasę od jakiegoś szemranego browaru. Jakie to typowe dla tych środowisk...
12 1
odpowiedź