SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dom to najważniejszy plac zabaw” w kampanii IKEA (wideo)

IKEA Polska rozpoczyna kolejną kampanię reklamową z cyklu „Daj spokój - dom to frajda”. Akcję przygotowały agencja JWT Warszawa i dom mediowy MEC.

Article

W spocie IKEA pod hasłem „Dom to najważniejszy plac zabaw” dzieci wspólnie z rodzicami sprytnie omijają różne zakazy dotyczące zabaw w domu. Uzupełnia to informacja, że w ramach promocji do 11 maja ceny sof ze zdejmowanym pokryciami są o 10 proc. niższe.

To kolejna odsłona kampanii IKEA z serii „Daj spokój - dom to frajda”. Poprzednia reklama pokazywała odprężający sen, promując meble do sypialni (obejrzyj to).

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę oraz internet (m.in. fanpage facebookowy i blog IKEA Polska).

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

  • Więcej informacji:
  • IKEA
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dom to najważniejszy plac zabaw” w kampanii IKEA (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
jakie to piękne...dom to najważniejszy plac zabaw - rzeczywiście ZABAWNE!
odpowiedź