SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info liderem stacji informacyjnych podczas wizyty Donalda Trumpa, rekord TVN24 i Polsat News

Wśród wszystkich widzów najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce podczas wizyty Donalda Trumpa był Polsat. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się kanały newsowe TVP Info i TVN24, które miały lepsze wyniki niż m.in. TVP2, a 10. miejsce zajął Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Polsat w okresie od 5 do 6 lipca 2017 roku miał średnio 10,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,32 proc. Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji wyniósł 9 proc.

Na czwartym miejscu uplasowało się TVP Info, którego średni udział 5 i 6 lipca wyniósł 7,26 proc. Podczas pierwszego dnia wizyty Donalda Trumpa było to 6,35 proc., a drugiego - aż 8,20 proc. (w oba te dni stacja ta była czwartą najchętniej oglądaną w Polsce).

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 6,29 proc., zajął TVN24. 5 lipca stacja ta miała 5,36 proc. udziału, a dzień później - 7,24 proc. (pierwszego dnia stacja ta była szósta w rynku, a drugiego - piąta).

Gorzej od głównych stacji newsowych TVP i TVN wypadła Dwójka, która w dniach 5-6 lipca br. miała średnio 5,68 proc. udziału.

Na wysokim - dziesiątym - miejscu uplasował się Polsat News. Jego średni wynik wyniósł 1,99 proc. (1,85 proc. 5 lipca i 2,13 proc. - 6 lipca).

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, TVP Info, TVN24 i Polsat News w dniu 6 lipca br. zanotowały jedne z najwyższych dobowych udziałów w historii nadawania. Wszystkie te stacje obszernie relacjonowały wizytę Donalda Trumpa w naszym kraju.

Dla porównania, średni dobowy udział TVP Info w pierwszym półroczu br. wyniósł 3,52 proc., TVN24 - 4,29 proc., a Polsatu News - 1,14 proc.

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 stacje newsowe TVP, TVN i Polsatu 5 i 6 lipca br. zanotowały zdecydowanie wyższe wyniki od średnich danych długookresowych.

Spośród tych trzech stacji najlepiej wypadł tutaj TVN24, którego udział wyniósł 4,17 proc. TVP Info miało w tym ujęciu 3,10 proc., a Polsat News - 1,12 proc.

Z kolei w zeszłym półroczu wynik TVN24 wynosił 2,41 proc. udziału, TVP Info - 1,22 proc., a Polsatu News - 0,74 proc.

Spośród topowych audycji w analizowanych stacjach newsowych na antenie TVP Info najwięcej widzów zgromadziła relacja na żywo z wizyty Donalda Trumpa na placu Krasińskich. Śledziło ją średnio 1,16 mln widzów, co dało tej stacji 19,03 proc. udziału w rynku w 4+ i 9,07 proc. w 16-49.

W TVN24 największym hitem były „Fakty po Faktach” z 6 lipca br. (775 tys. widzów; odpowiednio 7,36 i 4,18 proc. udziału), a w Polsat News - relacja na żywo z lądowania Air Force One w Warszawie (448 tys. widzów; odpowiednio 3,91 i 2,17 proc. udziału).

Sumaryczne wpływy reklamowe TVN24 5 i 6 lipca br. wyniosły 1,05 mln zł, Polsatu News - 237 tys. zł, a publicznego TVP Info pokazującego mniej reklam - 86 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP Info liderem stacji informacyjnych podczas wizyty Donalda Trumpa, rekord TVN24 i Polsat News

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MT
Brawo TVP Info
odpowiedź
User
Dominator
A teraz hejterzy any-abonamentowi popatrzcie jak was doją prywatne stacje. Nie dość, że płacicie za ich oglàdanie w abonamencie kablowym czy satelitarnym to jeszcze co 15 minut napier.... reklamy. TVP INFO daje najmniej reklam i nie przerywa tak programów, choćby poranka przez co ma znikomy zarobek w stosunku np. do tvn 24, która nie dość, że daje reklamy co kilka minut to praktyczni każde wejście na żywo jest poprzedzone lokowaniem produktu czyli sponsora informacji, pogody czy czegokolwiek co leci.
odpowiedź
User
Dominator
TVP INFO także dzięki lepszym komentatorom i braku ciągłego przerywania programów robi lepszą oglądalność. W TVP INFO np. prog. Woronicz 17 leci od deski do deski a konkurencyjny TVN 24 podczs Kawy na ławę reklam nie żałuje.
odpowiedź