Satyryczny przegląd newsów w nowym programie Playera „Doniesienia”. „Lżejsza perspektywa na dzisiejsze wydarzenia”

W niedzielę, 21 czerwca 2020 roku player.pl rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Doniesienia”, to cotygodniowy, fikcyjny program informacyjny, którego scenariusz powstaje w oparciu o aktualne wydarzenia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Satyryczny przegląd newsów w nowym programie Playera „Doniesienia”. „Lżejsza perspektywa na dzisiejsze wydarzenia”

„Doniesienia” to kolejna produkcja Player Original. Każdy odcinek przedstawia satyryczny przegląd najważniejszych newsów z kraju i ze świata z ubiegłego tygodnia. W rolę prowadzących wcielą się Laura Breszka, Helena Ganjalyan, Kamil Pruban i Szymon Mysłakowski. W programie parodiowane będą znane postaci życia politycznego, społecznego, kulturalnego i towarzyskiego.

- „Doniesienia" to odważny program satyryczny. W czasach, w których informacje zalewają nas z każdej strony, wszystkim przyda się spojrzenie na nie z lżejszej perspektywy. Stąd pomysł na nową produkcję Player Original - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy player.pl.

Premierowe odcinki „Doniesień” w Playerze będą udostępniane w niedziele o godz. 10.00, począwszy od 21 czerwca 2020 roku. Każdy odcinek będzie trwać około 15 minut.

Produkcja w player.pl dostępna będzie w modelu AVOD. Na początek zaplanowano 8 odcinków cyklu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-pl-z-autorskim-reality-show-fame-czy-shame-uczestnicy,7170523227104897a ##

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii