„Doświadczenie, jakość i smak” w wiosennej kampanii Domino’s Pizza

Na outdoorze, w kinach i internecie rusza kampania reklamowa pizzerii Domino’s Pizza. Akcję przygotowały agencja Brands Alive Advertising i dom mediowy Open and Partners.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zaplanowana na cały marzec kampania Domino’s Pizza ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony reklamy prezentują najważniejsze wartości tej marki, takie jak doświadczenie, jakość i smak. Ponadto informują, że duża pizza w Domino’s Pizza kosztuje 29 zł.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki wielkoformatowe w centrum Warszawy, billboardy, spoty na ekranach w metrze, autobusach i tramwajach), kina oraz internet (działania w social media, reklamy targetowane behawioralnie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Open and Partners.

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7