DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google

Platforma DoubleVerify uruchamia DV Campaign Automator, by całościowo usprawnić cały proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła wprowadzenie DV Campaign Automator dla Google Campaign Manager 360.

Jest to rozwiązanie, które usprawnia proces trafikowania kampanii – od jej tworzenia i korekty ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – usuwając konieczność manualnego wykonywania wielu czynności, które mogą utrudniać realizację kampanii i wpływać negatywnie na jej efektywność.

DV Campaign Automator działa we wszystkich formatach i na wszystkich urządzeniach, w tym na komputerach stacjonarnych, w internecie mobilnym, aplikacjach mobilnych i CTV.

Do tej pory wszystko odbywało się ręcznie

Google Campaign Manager 360 to globalny ad server reklamodawców. Marki i agencje, które zarządzają kampaniami za pomocą Google Campaign Managera 360, korzystają również z rozwiązań weryfikacyjnych, by chronić swoje inwestycje w digital i mierzyć jakość prowadzonych kampanii.W przeszłości proces konfiguracji i tagowania między platformami weryfikacyjnymi a Google Campaign Managerem 360 odbywał się ręcznie – co wymagało od reklamodawców i agencji tworzenia i „opakowywania” kampanii w tagi weryfikacyjne. Czynności te mogą nie tylko wydłużać czas potrzebny do uruchomienia kampanii, ale w wielu przypadkach tagi są również nieumyślnie pomijane z powodu błędu ludzkiego, co w konsekwencji pozostawia kampanie bez odpowiedniej ochrony.DV Campaign Automator automatyzuje cały proces trafikowania kampanii w obszarze weryfikacji, oferując jednocześnie wszechstronną ochronę i możliwości raportowania. Dzięki temu rozwiązaniu marketerzy i agencje będący jednocześnie klientami Google i DoubleVerify będą mogli m.in.  szybciej uruchamiać kampanie, zwiększyć efektywność operacyjną, mieć większą pewność, że ich reklamy są chronione, widoczne i dostarczane we właściwe miejsca oraz maksymalizować performance kampanii.- Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem DV Campaign Automator, który zapewnia reklamodawcom wyjątkowe rozwiązanie, w pełni automatyzujące wsparcie weryfikacji, konfigurację kampanii i trafikowanie w usłudze Google Campaign Manager 360  - komentuje Jack Smith, chief product officer w DoubleVerify - Dzięki DV Campaign Automator upraszczamy i automatyzujemy cały proces między naszym systemem a najczęściej używanym ad serverem na świecie, aby lepiej wspierać globalne marki i agencje.

Nowe rozwiązanie DoubleVerify zostało opracowane w ścisłej współpracy z Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu