DoubleVerify przejmuje Meetrics

DoubleVerify Holdings, operator światowej platformy software’owej wyspecjalizowanej w pomiarach i analityce mediów cyfrowych, przejmuje Meetrics, europejską firmę zajmującą się weryfikowaniem efektywności reklam w internecie. Transakcja ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify przejmuje Meetrics

DoubleVerify ma siedzibę główną w Nowym Jorku, spółka jest notowana na amerykańskiej giełdzie, obsługuje reklamodawców na całym świecie. Centrala Meetrics z kolei usytuowana jest w Berlinie, a spółka obsługuje klientów z 23 rynków europejskich.

Akwizycja, której szczegółów nie ujawniono ma na celu wzmocnienie globalnych działań DoubleVerify.

Zespoły Meetrics ds. sprzedaży, produktowe i inżynieryjne będą nadal działać z biur w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), wzmacniając i rozszerzając działalność komercyjną DoubleVerify w tym regionie. Transakcja ma zostać zamknięta w trzecim kwartale 2021 roku.

Firma Meetrics została założona w 2008 roku w Berlinie. Oferuje kompleksowe rozwiązania i pomiary jakości mediów w zakresie Viewability (widoczności reklam), fraudów, brand safety (bezpieczeństwa marki w sieci) itp.

Dlaczego DoubleVerify zdecydował się kupić Meetrics

Meetrics nawiązał oficjalne partnerstwa w zakresie pomiaru weryfikacji reklam z Google i Facebookiem. Obecnie obsługuje ponad 80 klientów w 23 krajach w Europie.

- Misją DoubleVerify jest uczynienie reklamy cyfrowej jeszcze silniejszą i bezpieczniejszą, zapewniając globalnym markom przejrzystość i zaufanie do ich działań w obszarze digital - komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify

- Naszą strategią wspierającą tę misję jest weryfikacja jakości wszędzie – jeśli chodzi o kanały, formaty, platformy, jak i lokalizacje geograficzne. Przejęcie Meetrics w pełni wspiera to podejście i wzmacnia nasz zasięg operacyjny w regionie EMEA, dodając do stanu naszego posiadania doświadczone zespoły sprzedaży, produktowe i inżynieryjne oraz trwałe relacje z klientami – to wszystko pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój naszego międzynarodowego biznesu - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero