DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie

1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPDw Polsce pod hasłem "Wysyłamy paczki w kraju i w Europie". Kampaniatelewizyjna potrwa do końca miesiąca, natomiast w internecie będzieprowadzona 3 miesiące.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Po zakończeniu procesu re-brandingu z Masterlink Express na DPDw 2007 przyszła pora na podjęcie zdecydowanych działań promującychDPD jako nową markę na polskim rynku usług kurierskich.

Celem strategicznym kampanii jest budowanie międzynarodowegowizerunku firmy, poprzez komunikowanie wartości marki DPD jakofirmy przyjaznej i indywidualnie traktującej klientów w całejEuropie oraz wspierającej ich w rozwiązywaniu problemówbiznesowych.

Spoty telewizyjne pojawią się na antenie biznesowych stacjitelewizyjnych (TV Biznes, TVN24). Wyprodukowane zostały spoty odługości 45 i 30 sekund, natomiast w internecie zobaczymy filmywirusowe o długości 60 sekund (YouTube, wrzuta, smog).

Kampania realizowana jest przez dział marketingu i komunikacjiDPD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PIN Media, aza realizację spotów reklamowych studio filmowe Odeon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"