Dragovic w Kodak Entertainment Imaging

Katarzyna Dragovic w jury 9. edycji konkursu Kodak Entertainment Imaging

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Dragovic, dyrektor Kreatywna agencji Euro RSCG Warsaw została zaproszona do kolejnej już edycji konkursu organizowanego przez Kodak Entertainment Imaging na przygotowanie spotu reklamowego. Konkurs cieszy się renomą już od 9 lat i pomaga zaistnieć młodym twórcą w środowisku reklamowym. Skierowany jest do studentów łódzkiej i katowickiej szkoły filmowej, a zwłaszcza studentów wydziałów operatorskiego, reżyserskiego i producenckiego.

Konkurs składa się z dwóch etapów i dotyczy profesjonalnego przygotowania spotu reklamowego według briefu przygotowanego przez firmy partnerskie. W pierwszym etapie nadsyłane są pomysły młodych twórców, a następnie w drugim etapie wybierane są najlepsze i w realizowane przez studentów, po czym oceniane przez jury według pomysłu, wykorzystanej kreacji oraz zgodności z briefem. Następnie najlepsze prace zostają przesłane do wybranych potencjalnych producentów, co umożliwia zaprezentowanie spojrzenia młodych twórców na reklamę. Rolą jury jest profesjonalna ocena prac młodych twórców zgodnie ze standardami najlepszych agencji, stąd udział w nim Katarzyny Dragovic.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"