SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dramat użytkowniczek Instagrama w kampanii żelazek Tefal

Pod hasłem „#bezdramatu” ruszyła kampania reklamowa żelazka i generatory pary Tefal z udziałem popularnych użytkowniczek Instagrama. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja VanLeif.

W ramach kampanii 30 użytkowniczek Instagrama zajmujących się przede wszystkim modą zamieściło na tej platformie swoje zdjęcia z dramatycznymi minami. Ma to przypominać, że każdej kobiecie przy prasowaniu zdarzyło się zniszczenie ubrania śladami z kamienia lub zabrudzenie ich żelazkiem z brudną stopą.

W kampanii promowane są żelazka i generatory pary marki Tefal. Reklamy podkreślają, że urządzenia te mają szufladkę antywapienną Calc Collector, która zapobiega powstawaniu białych śladów z kamienia na prasowanej odzieży, oraz samoczyszczącą się stopę Autoclean.

Działania reklamowe oprócz współpracy z użytkowniczkami Instagrama obejmują serwis Bezdramatu.pl (gdzie można obejrzeć m.in. wszystkie dramatyczne miny bohaterek akcji, a także dodać własną, dzięki czemu można wygrać żelazko Tefal), content marketing w serwisach WP.pl i Pudelek.pl, reklamy performance oraz aktywności na facebookowym fanpage’u marki Tefal. Akcja zaczęła się 18 listopada i potrwa przez miesiąc.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii oraz jej realizację odpowiada agencja VanLeif.

Dołącz do dyskusji: Dramat użytkowniczek Instagrama w kampanii żelazek Tefal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl