SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego

Ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Akcję – opartą na haśle „Duma Amerykanów” i wizerunku Statuy Wolności – przygotowały firmy Tequila\Polska, DDB, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2.

„Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego

Rozpoczęta właśnie kampania Tyskiego opiera się na przewrotnym haśle „Duma Amerykanów” i wizerunku Statuy Wolności trzymającej w ręku szklanicę tego piwa. Taki przekaz ma niestandardowo podkreślać, że Tyskie jest tak dobre, że prawa do niego roszczą sobie inne nacje – nawet Amerykanie, znani na całym świecie z dążenia do perfekcji oraz silnego przekonania, że wszystko, co najlepsze, musi pochodzić z USA.

W ramach akcji wielkoformatowy layout został umieszczony m.in. w centrum Warszawy, na hotelu Metropol przy rondzie Dmowskiego. Na plakacie znajduje się napis zachęcający do wysyłania SMS-ów na podany numer. Po każdej takiej wiadomości Statua Wolności na plakacie unosi szklanicę, aby napić się Tyskiego.

Akcja od początku kwietnia jest prowadzona na outdoorze (tablice w całej Polsce) oraz w internecie (m.in. działania na fanpage’u Tyskiego na Facebooku), natomiast na początku maja obejmie telewizję. Za kampanię – zaplanowaną na kilka miesięcy – odpowiadają agencje Tequila\Polska (kreacja, działania BTL-owe i internetowe), DDB (kreacja spotu telewizyjnego) i Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2 (Działania PR i WOM) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anglik Ad man w Warszawa
The problem i have with this campaign is Tyskie is a good beer whilst American beer is awful, watery weak and too gassy. Americans don;t appreciate good beer at all so strange Tyskie choose to associate their brand with that, better would have been given Kaczynski's comments Proud to be from Slask, Proud to be Polish now that would have been hardhitting current and cool
8 8
odpowiedź