SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wkwietniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w kwietniu b.r.wyniosła 61 852 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-PressePolska), który sprzedał się w ilości 60 501 egz. (spadek o14 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do kwietnia 2008 r. wzrosła o 4 proc. iwyniosła 50 910 egz.

kwiecień

20092008
ZKDPSprzedażogółem
CKM61 85274 241
Men's Health60 50170 315
Logo57 70477 783
Playboy50 91048 693


2009

kwiecieńmarzec
ZKDPSprzedaż ogółem
CKM61 85264 039
Men's Health60 50158 571
Logo57 70463 158
Playboy50 91052 017


W kwietniu b.r. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 37 817 egz., tracąc 35 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes37 81757 946
Businessman.pl21 282-


Porównując dane miesiąc do miesiąca największy spadek sprzedażyodnotował "Forbes".

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes37 81750 110
Businessman.pl21 28222 235

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl