SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Sierpień 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.

Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska)osiągnął w sierpniu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie225 066 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznegookresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku KontroliDystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowychopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) zwynikiem 211 154 egz. (spadek o 14,2 proc.) a na trzecim 'Fun Club'(Bauer Polska) ze średnią sprzedażą 126 567 egz.(spadek o 3,8proc.).

sierpień

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Dziewczyna225066250730
Twist211154246126
Fun Club126567131614
Popcorn105643150163
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8166878415

2007

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogólem
Dziewczyna225066198154
Twist211154170431
Fun Club126567132247
Popcorn105643159023
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8166882083

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl