Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"

Miesięczniki parentingowe, adresowane do rodziców, poprawiły sprzedaż w kwietniu 2006.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął w kwietniu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 106 475 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Dziecko” (Agora) ze średnią 101 986 egz., a na trzecim – ”Rodzice” z wynikiem 94 289 egz.

  kwiecień20062005ZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja10647586982Dziecko10198683320Rodzice9428979104Mam Dziecko89855121563Twoje dziecko6777445642

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?