SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwumiesięcznik „Whisky” wchodzi na rynek

Firma Stilnovisti na początku czerwca br. wprowadzi na rynek dwumiesięcznik „Whisky”. Będzie on przeznaczony dla miłośników szkockiego trunku.

W magazynie przeczytać będzie można o historii, rodzajach czy tajnikach powstawania whisky. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Ronnim Coxem (ambasadorem marki Glenrothes), artykuł o kobietach pełniących najwyższe funkcje w biznesie związanym z whisky czy też opisy destylarni i marek szkockiej whisky.

Redaktorem naczelnym dwumiesiecznika został Krzysztof Maruszewski, prezes Stilnovisti. Ukończył psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia MBA na Nottingham Trent University i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Redaktorem prowadzącym pisma jest z kolei Colin Hampden-White, z pochodzenia Szkot, wieloletni współpracownik „Timesa”, „New York Timesa” i „Decantera”, a także miłośnik fotografii. Whisky kolekcjonuje od ponad 10 lat. Layout magazynu przygotowało Studio Dart z Poznania.

Pierwszy numer „Whisky” liczy 60 stron i kosztuje 20 zł. Nakład magazynu to 1000 egz. Czasopismo dostępne będzie w prenumeracie oraz miejscach związanych ze sprzedażą whisky.

Spółka Stilnovisti zajmuje się inwestycjami alternatywnymi. Są to m.in. inwestycje w beczki whisky, wino, stare samochody czy w sztukę.

Dołącz do dyskusji: Dwumiesięcznik „Whisky” wchodzi na rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl