SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe tracą. „Przyjaciółka” liderem po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 262 310 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku spadła o 21,68 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,91 proc. do 216 105 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 131 743 egz., po spadku o 25,72 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 128 383 egz., po stracie w skali roku o 14,50 proc.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

354 523

262 310

262 310

425 827

334 918

334 918

Tina

327 688

216 105

216 105

349 159

248 139

248 139

Pani Domu

199 247

131 834

131 743

253 093

177 440

177 349

Naj

218 153

128 383

128 383

211 673

150 162

150 162

We wrześniu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do września 2014 roku zmniejszył się o 22,38 proc. do 232 037 egz.

Drugie miejsce należało do „Tiny” (185 466 egz.; spadek o 9,28 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansował „Naj” (102 254 egz.; jednak w dół o 11,29 proc.).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu”, która spadła na czwartą lokatę - było to 34,06 proc. do 98 487 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

317 873

232 037

232 037

402 301

298 930

298 930

Tina

291 636

185 466

185 466

292 464

204 433

204 433

Naj

179 942

102 254

102 254

173 942

115 270

115 270

Pani Domu

158 040

98 578

98 487

231 623

149 443

149 352

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe tracą. „Przyjaciółka” liderem po trzech kwartałach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl