SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki

Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w grupie wiekowej 15-75 lat w okresie od stycznia do września 2016 roku wyniósł 23 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 2,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Trójka z udziałem na poziomie 12,9 proc., po wzroście o 1,3 pkt. proc.

Na ostatnią lokatę podium spadło z kolei Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 2,3 pkt. proc. do 12,4 proc.

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Stacja ta zanotowała największy spadek w zestawieniu - o 3,2 pkt. proc. do 8,3 proc.

Słuchalność radia wśród dyrektorów            i prezesów

Wszyscy 15-75

Dynamika

styczeń 2015 : wrzesień 2015

styczeń 2016 : wrzesień 2016

W pkt. proc.

Radio RMF FM

20,7%

23,0%

2,3%

Trójka

11,6%

12,9%

1,3%

Radio ZET

14,7%

12,4%

-2,3%

Jedynka

11,5%

8,3%

-3,2%

ESKA

5,8%

5,2%

-0,6%

Audytorium 17

4,0%

4,5%

0,5%

Radio TOK FM

3,4%

3,8%

0,4%

RMF MAXXX

3,3%

3,4%

0,1%

VOX

2,7%

3,0%

0,3%

Złote przeboje

3,5%

2,8%

-0,7%

Antyradio

1,4%

1,8%

0,4%

RMF Classics

1,7%

1,8%

0,1%

Radio PLUS

1,5%

1,4%

-0,1%

Radio Maryja

1,2%

1,1%

-0,1%

WAWA

0,8%

1,0%

0,2%

Radio Pogoda

1,0%

0,9%

-0,1%

Dwójka

0,5%

0,8%

0,3%

ZET GOLD

0,5%

0,7%

0,2%

Radio Muzo.fm

0,4%

0,6%

0,2%

Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka

1,3%

0,5%

-0,8%

Radio ZET CHILLI

1,0%

0,5%

-0,5%

Rock Radio

0,4%

0,5%

0,1%

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2016 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JD
Wyższa Kadra zarządzająca w grupie 15-??
Czy mówimy o fan-clubach Justina Biebera?
odpowiedź
User
Marcin N
RMF to klasa i zawsze pełna niezależność i to procentuje niezależnie od tego kto jest przy władzy.
odpowiedź
User
Maciej deKODer
RMF FM to jest radio dla masowej próżni intelektualnej i nic dla mnie nie znaczy jego wysoka słuchalność. Rzadko się zdarza, żeby coś, co było popularne, było zarazem wartościowe. RMF FM nie prezentuje żadnych wartości. Nigdy nie włączam tego radia z własnej woli we własnym odbiorniku, ale czasami się je gdzieś usłyszy w autobusie, w sklepie, w kawiarni... i jeszcze nigdy nie trafiłem na jakąś wartościową treść. Nawet serwisy informacyjne są traktowane jako zło konieczne, bo trwają tak krótko i są czytane tak szybko, że jest to niestrawne dla słuchania dla kogoś, kto jest zainteresowany informacjami.

RMF FM to jest radio dla tych, którym jest całkowicie obojętne, czego słuchają, byleby tylko COKOLWIEK brzęczało. No, do tego to radio się nadaje. :D I tylko do tego.

Polskie Radio Jedynka - to jest prawdziwe radio dla myślących i wymagających. :) Dobra muzyka, słuchowiska, lektury, reportaże, wywiady, obszerne audycje informacyjne i publicystyczne, ciekawi goście, porady itd. Po prostu wszystko! :) I tak być powinno, bo w radiu powinno być wszystko, co najlepsze, a nie tylko denna muzyka i wielkie kumulacje. :D Kocham moją Jedyneczkę i nienawidzę RMF FM! :twisted:
odpowiedź