SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu zanotował wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2016 roku wyniosła 101 644 egz. W porównaniu do października 2015 roku zwiększyła się ona o 5,01 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda), który awansował z trzeciej lokaty. Jego wynik uplasował się na poziomie 69 140 egz., po spadku o 12,82 proc.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,37 proc. do 63 112 egz.

Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 22 507 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,37 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

149 570

101 644

101 644

168 050

96 791

96 791

5,01%

Przepis na Ogród

100 000

69 140

69 140

115 000

79 308

79 308

-12,82%

Mam Ogród

107 850

63 112

63 112

135 000

80 268

80 268

-21,37%

Mój Ogródek

72 950

37 349

37 349

96 450

41 736

41 736

-10,51%

Mój Piękny Ogród

53 000

29 542

29 542

69 940

37 963

37 963

-22,18%

Magnolia

61 000

22 507

22 507

71 000

31 424

31 422

-28,37%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 621

2 521

8 000

2 951

2 878

-12,40%

W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku też prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również straciła „Magnolia” - było to 32,96 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 5,60 proc., odnotował „Przepis na Ogród”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

149 570

101 644

101 644

156 260

106 507

105 657

-3,80%

Przepis na Ogród

100 000

69 140

69 140

105 000

65 476

65 476

5,60%

Mam Ogród

107 850

63 112

63 112

113 000

72 438

72 438

-12,87%

Mój Ogródek

72 950

37 349

37 349

76 630

39 793

38 943

-4,09%

Mój Piękny Ogród

53 000

29 542

29 542

55 000

36 338

36 338

-18,70%

Magnolia

61 000

22 507

22 507

62 000

39 072

33 572

-32,96%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 621

2 521

8 000

2 614

2 534

-0,51%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl