SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”

W trzech pierwszych kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
 

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 102 284 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmniejszyła się ona o 0,47 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 80 241 egz., po spadku o 1,95 proc.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,02 proc. do 72 615 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w dziewięciu pierwszych miesiącach br. na poziomie 39 278 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 24,43 proc. Miesięcznik ten w analogicznym okresie ub.r. był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

163 837

102 384

102 284

169 683

102 762

102 762

-0,47%

Mam Ogród

135 857

80 241

80 241

144 219

81 838

81 838

-1,95%

Przepis na Ogród

121 244

72 615

72 615

144 088

82 532

82 532

-12,02%

Mój Ogródek

85 943

41 931

41 825

106 922

45 385

45 274

-7,62%

Mój Piękny Ogród

69 833

39 278

39 278

90 567

51 973

51 973

-24,43%

Magnolia

66 444

30 468

28 856

70 500

35 271

35 269

-18,18%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 651

2 568

8 000

2 944

2 858

-10,15%

We wrześniu 2016 roku liderem też był „Działkowiec”. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 6,04 proc. do 105 657 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Wiceliderem był „Mam Ogród” (72 438 egz.; - 3,39 proc.), który wyprzedził „Przepis na Ogród” (65 476 egz.; w dół o 16,69 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 22,98 proc. do 38 943 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

156 260

106 507

105 657

167 050

99 637

99 637

6,04%

Mam Ogród

113 000

72 438

72 438

132 500

74 980

74 980

-3,39%

Przepis na Ogród

105 000

65 476

65 476

115 000

78 591

78 591

-16,69%

Mój Ogródek

76 630

39 793

38 943

98 490

51 563

50 563

-22,98%

Mój Piękny Ogród

55 000

36 338

36 338

75 000

42 784

42 784

-15,07%

Magnolia

62 000

39 072

33 572

70 000

37 197

37 197

-9,75%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 614

2 534

8 000

2 927

2 842

-10,84%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl