SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)

W lutym br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Przepis na Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2016 roku wyniosła 100 817 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,23 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 57 848 egz., po spadku o 24,89 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,69 proc. do 56 898 egz.

Piąty był „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 39 946 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 2,02 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

155 500

100 817

100 817

172 250

103 113

103 113

-2,23%

Przepis na Ogród

106 195

57 848

57 848

135 000

77 018

77 018

-24,89%

Mam Ogród

101 800

56 898

56 898

146 000

74 566

74 566

-23,69%

Mój Piękny Ogród

68 500

40 019

40 019

85 000

53 057

53 057

-24,57%

Mój Ogródek

81 150

39 946

39 946

113 250

39 155

39 155

2,02%

Magnolia

54 000

24 325

24 325

54 500

29 206

29 204

-16,71%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 645

2 571

8 000

2 959

2 858

-10,04%

W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Mój Ogródek” - było to 35,22 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 1,15 proc., odnotowało „Hasło Ogrodnicze” (Plantpress).

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

155 500

100 817

100 817

157 350

87 491

87 491

15,23%

Przepis na Ogród

106 195

57 848

57 848

96 500

56 108

56 108

3,10%

Mam Ogród

101 800

56 898

56 898

101 300

52 263

52 263

8,87%

Mój Piękny Ogród

68 500

40 019

40 019

59 000

31 074

31 074

28,79%

Mój Ogródek

81 150

39 946

39 946

82 950

29 541

29 541

35,22%

Magnolia

54 000

24 325

24 325

62 000

21 314

21 314

14,13%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 645

2 571

8 000

2 669

2 601

-1,15%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań
.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl