SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry Polsko” ogląda 137 tys. widzów. 5,46 proc. w 4+ i 3,84 proc. w 16-49

Po trzech tygodniach emisji „Dzień dobry Polsko” śledzi średnio 137 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, przegrywając z Polsatem.

Poranny magazyn „Dzień dobry Polsko” na antenie Jedynki pokazywany jest na żywo w dni powszednie pomiędzy godz. 6.00, a 8.00. Średnia widownia piętnastu pierwszych odcinków audycji (pokazanych w okresie od 27 lutego do 17 marca marca br.) wyniosła 137 tys. osób. Przełożyło się to na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 marca br., który zgromadził przed telewizorami 183 tys. oglądających.

TVP1 w czasie emisji „Dzień dobry Polsko” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym paśmie jest Polsat, pokazujący konkurencyjny program „Nowy dzień z Polsat News”, co przekłada się na 13,65 proc. udziału. Trzeci jest TVN (5,04 proc. udziału; gł. „Telezakupy” i „Kuchenne rewolucje), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (3,99 proc.; gł. powtórki „Rodzinki.pl” i „M jak miłość”).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Jedynka wypada najsłabiej wśród analizowanych stacji. Pierwszy też jest Polsat, a dalej plasują się: TVN i Dwójka.

Po niemal dwóch tygodniach emisji (tj. w okresie od 27 lutego do 9 marca br.) morning-show TVP1 śledziło 142 tys. widzów, co przekładało się na 5,79 proc. udziału stacji w 4+ i 4,46 proc. w 16-49.

W „Dzień dobry Polsko” przeważają tematy lifestylowe i poradnikowe. Pojawiają się również materiały i łączenia z ośrodkami regionalnymi Telewizji Polskiej, które aktywnie uczestniczą przy pracach nad tym pasmem. W trakcie emisji „Dzień dobry Polsko” widzowie oglądać mogą trzy poranne wydania „Teleexpressu” (o 6.15, 6.45 oraz 7.15).

Jedynka wprowadziła do programu pięć par prowadzących, które składają się z zarówno pracowników Telewizji Polskiej, jak i osób z zewnątrz. Wśród gospodarzy morning-show znajdują się takie osobowości, jak: Paulina Chylewska, Maciej Kurzajewski, Michał Cholewiński, Anna Popek, Rafał Patyra (wszyscy z TVP), Anna Matusiak-Rześniowiecka (prezenterka Polskie Radio RDC), Anna Lucińska (aktorka i modelka), Katarzyna Burzyńska-Sychowicz (wcześniej prezenterka m.in. MTV, TVN czy Polsat Cafe), Krystian Kukułka (aktor) i Tomasz Mandes (aktor).

Przypomnijmy, że w przeszłości w paśmie 6.00-8.00 TVP1 emitowała poranny blok „Kawa czy herbata?”. Był to pierwszy program śniadaniowy w Polsce, zadebiutował w 1992 roku. Decyzję o zakończeniu jego realizacji w 2013 roku argumentowano spadającą oglądalnością - w sezonie 2012/2013 morning-show oglądało średnio 260 tys. widzów (14,13 proc. udziału w 4+ i 9,38 proc. w 16-49), podczas gdy sezon wcześniej było to 376 tys. osób (odpowiednio 20,54 proc. i 14,59 proc. udziału).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry Polsko” ogląda 137 tys. widzów. 5,46 proc. w 4+ i 3,84 proc. w 16-49

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARNABA
Kura wpadł do studia i zrobił to co robi z całą TVP.
odpowiedź
User
Antypoop
Wielka gwiazda Anna Pop trafiła tam, gdzie jej miejsce, czyli znowu do tv śniadaniowej :) moje gratulacje. A ile rok temu bajdurzenia było o ambicjach i wielkich możliwościach. Poniosła program Młynarskiej, nic własnego do zaproponowania nie ma oprócz gotowania jajek na miękko.
odpowiedź
User
Gosc
Dzień dobry narodowo patologio taki jest prawdziwy tytuł tej sznury
odpowiedź