„Taniec z Gwiazdami” miał o 1 mln widzów więcej niż „World of Dance - Polska”. 32,41 mln zł z reklam

Dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,24 mln widzów, czyli o 1 mln osób więcej niż nowe widowisko „World of Dance - Polska” emitowane w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, a wpływy z reklam wyniosły 32,41 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Taniec z Gwiazdami” miał o 1 mln widzów więcej niż „World of Dance - Polska”. 32,41 mln zł z reklam
Damian Kordas i Janja Lesar, zwycięzcy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12”; fot. Polsat

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 13 września br. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziesiątej edycji show wyniosła 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 15,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 2,65 mln osób.

grafika

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. nowego widowiska „World of Dance - Polska” dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” zyskała niemal 1 mln widzów. Polską edycję „World of Dance” śledziło 1,25 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 8,55 proc., 8,66 proc. oraz 7,99 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zawsze-warto-polsat-przegral-z-konkurencja-2-sezon,7170806613046913a ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co dało tej stacji 10,63 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, „Dziewczyny ze Lwowa”, „Krew z krwi” i filmy fabularne; 8,78 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. serial „Barwy szczęścia” i program „Czar par”; 8,68 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi, a na prowadzenie wysunął się TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 32,41 mln zł. Dla porównania „World of Dance - Polska” rok temu na premierach zarobiło 28,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/beerend-jan-kepinski-szef-jake-vision-tradycyjna-telewizja-nie-umiera,7170807100499585a ##

W roli uczestników dziesiątej edycji show Polsatu występowały następujące gwiazdy: Magdalena Bereda, Akop Szostak, Monika Miller, Adam Małczyk, Aleksandra Kot, Reni Jusis, Rafał Szatan, Joanna „Ruda” Lazer, Barbara Kurdej-Szatan, Sandra Kubicka i Damian Kordas, który został zwycięzcą.

W jury „Dancing with the Stars 10” nie pojawiała się Aleksandra Jordan, która oceniała uczestników „Tańca z Gwiazdami” w dwóch ostatnich edycjach. W składzie jurorskim znajdowali się tylko: Iwona Pavlović, Andrzej Grabowski i Michał Malitowski. Show ponownie prowadzili: Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna.

Wiosną kolejna edycja

Jak już informowaliśmy, Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji jedenastej odsłony widowiska, która będzie emitowana wiosną 2020 roku. Kolejna edycja „Dancing with the Stars” będzie pokazywana o tej samej porze, co w poprzednich sezonach, czyli w piątki o godz. 20.00. Nie zmieni się również skład prowadzących i jury.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style