SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziesięć projektów z Polski nominowanych do SABRE Awards 2021

W tegorocznej edycji międzynarodowych nagród branży public relations SABRE Awards nominowano dziewięć projektów z Polski. Przygotowały je agencje Clue PR, Canal+, d*fusion communication, Icon Strategies, Partner of Promotion, Procontent, MJCC, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.

Article

Agencja i d*fusion communication ma szanse na dwie nagrody - w regionalnej kategorii Baltic za akcję "Zmień spojrzenie" dla Samsunga oraz w kategorii Crisis Management za działania kryzysowe wokół Intel Extreme Masters Katowice 2020 (klient ESL Polska).

Agencja Clue PR ma szanse na nagrodę w regionie Baltic za raport "Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?" (współpraca dr Marta Bierca).

Regionalne nagrody Baltic mogą otrzymać także Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług za  kampanię społeczną #RatujemyPolskieMiejscaPracy; PLK oraz Partner of Promotion "#ŻółtaNaklejkaPLK ratuje życie"; Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" z agencją Procontent za działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii Covid-19.  

Partner of Promotion nominowano w kategorii Healthcare Providers za kampanię na rzecz zdrowia publicznego na zlecenie Medisept.

W kategorii Integrated Marketing szansę na statuetkę ma kampania promująca serial "Król" w Canal+.

W kategorii Real Estate & Construction wyróżniono kampanięSaint-Gobain Group Poland i agencji  Icon Strategies "In Pursuit of Silence".

Agencja MJCC ma szansę na nagrodę w kategorii Employer Branding za kampanię "Taste the job that works for you!", zrealizowaną dla McDonald's Polska.

400 nominowanych w SABRE Awards 2021

W tym roku na shortlistę trafiło 400 kampanii, wybranych spośród ponad 2000 zgłoszeń. Nagrody SABRE Awards zostaną wręczone 9 czerwca podczas wirtualnej gali.

W ubiegłym roku SABRE Awards nagrodzono polskie projekty autorstwa agencji: MSL, Public Dialog i El Padre, Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David, MJCC, Grayling Poland, Clue PR, Vision Group. Wyróżnienia Agencji Roku i Dekady trafiły do Hill+Knowlton Strategies.

Sabre Awards są największym międzynarodowym programem nagród PR, w ramach którego wyróżniane są wybitne osiągnięcia w budowaniu brandingu i reputacji w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowej i Afryce. Nagrody przyznawane są przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), serwis premium dostarczający newsy i treści z obszaru PR, trendów i tematyki medialnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziesięć projektów z Polski nominowanych do SABRE Awards 2021

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl