SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Prace na planie „Dziewczyn ze Lwowa 4”; fot. K. Wellman/Telewizja Polska Article

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany jest w TVP1 w piątki o godz. 20.35, począwszy od 13 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 9,94 proc. w grupie 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 6,22 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 80 tys. widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,52 mln osób, a udział TVP1 wynosił 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, emitujący wówczas widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,02 proc. Trzecia jest TVP2 (gł. „Czar par”; 9,76 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,02 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Fajnie że oglądalność rośnie a nie maleje...
5 12
odpowiedź
User
Mirek Świrek
Jak miejsce w ramówce się "uleży" to i oglądalność będzie większa. Mimo, że z serii na serie zmienia się dzień emisji to fajnie, że nie jest to zamiast Alexa ale równolegle dzień wcześniej, podobnie zreszta jak do Wojennych dziewczyn...
4 5
odpowiedź
User
Marek
Ale kasa wywalona w błoto, produkcja mogła lepiej wydać ją na nowy film z serii Rancza. Obejrzałem 4 odc (przedpremiery) i scenariusz położył produkcję wraz z kiepską obsadą.
6 1
odpowiedź
User
Obiektywny Widz
I pomyśleć, że ktoś gadał, że ta produkcja ma zastąpić Ranczo, jak ja się pytam? Skoro to jest różnica klas, co widać po oglądalności. Scenariusz tak fatalnie pisany, że nawet Pani Marty Lipińskiej ❤️ nie chce się oglądać :(
12 2
odpowiedź
User
Alek
Niecałe 4 % w komercyjnej? 🤣
Od 2 sezonu zrobił się serial o niczym. Zero sensownej fabuły. Nie ma Pana Bruttera, nie ma serialu.
10 1
odpowiedź