SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Prace na planie „Dziewczyn ze Lwowa 4”; fot. K. Wellman/Telewizja PolskaArticle

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany jest w TVP1 w piątki o godz. 20.35, począwszy od 13 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 9,94 proc. w grupie 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 6,22 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 80 tys. widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,52 mln osób, a udział TVP1 wynosił 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, emitujący wówczas widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,02 proc. Trzecia jest TVP2 (gł. „Czar par”; 9,76 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,02 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Fajnie że oglądalność rośnie a nie maleje...
odpowiedź
User
Mirek Świrek
Jak miejsce w ramówce się "uleży" to i oglądalność będzie większa. Mimo, że z serii na serie zmienia się dzień emisji to fajnie, że nie jest to zamiast Alexa ale równolegle dzień wcześniej, podobnie zreszta jak do Wojennych dziewczyn...
odpowiedź
User
Marek
Ale kasa wywalona w błoto, produkcja mogła lepiej wydać ją na nowy film z serii Rancza. Obejrzałem 4 odc (przedpremiery) i scenariusz położył produkcję wraz z kiepską obsadą.
odpowiedź