Edyta Kowal przeszła z Redd do Useme

Edyta Kowal objęła stanowisko chief marketing officera w firmie Useme.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Edyta Kowal przeszła z Redd do Useme
Edyta Kowal, fot. LinkedIn

W Useme, poza obszarem marketingu, zajmie się wdrażaniem strategii rozwoju firmy na rynkach zagranicznych. 

Jako CMO będzie synchronizowała działania poszczególnych zespołów, odpowiadając jednocześnie za obszary, takie jak: Employer Success, Customer Service oraz rozwój produktu. Dołączenie Kowal do Useme jest elementem budowy w organizacji struktury C-level.

Do firmy Useme Edyta Kowal przeszła z firmy Redd, gdzie przez blisko dwa lata kierowała marketingiem w roli chief marketing officera. 

W latach 2019-2023 świadczyła usługi doradcze i konsultingowe w zakresie marketingu.

Przedtem była zawodowo związana z takimi firmami, jak Displate, inStreamly, Prowly. Przez ponad 4 lata pracowała w Proto.pl, najpierw jako dziennikarka, a potem jako wydawczyni. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych