„Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish

Pod hasłem „Efekt Aaach!”  trwa digitalowa akcja reklamowa dodatków do zmywarki marki Finish. Za jej przygotowanie odpowiadają Chromatique i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish

W spotach reklamowych za pomocą prostych analogii pokazano, jak działają płyn do czyszczenia oraz do nabłyszczenia zmywarki. Porównano ich efekty do gruntownego sprzątania czy np. malowania paznokci. „Efekt Aaach“ to czyste, pozbawione zacieków i lśniące naczynia.

Filmy trafiły do sieci m.in. na YouTube, Facebook i Instagram. Działania w social mediach uzupełniły działania w OLV, formaty display programmatic, a także reklamy natywne.

Za koncepcję kreatywną, key visual oraz finalną produkcję materiałów odpowiada  agencja kreatywna Chromatique, za zakup i media planning odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa