Effective PR dla Michael Page

Michael Page, firma zajmująca się doradztwem personalnym, powierzyła agencji Effective Public Relations stworzenie i realizację strategii komunikacji.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja opracuje i wdroży długofalowy program komunikacji Michael Page z rynkiem oraz wesprze wprowadzenie nowej marki na rynek – Page Personnel. Działania obejmą relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, a także realizację projektów skierowanych bezpośrednio do klientów firmy.

Obsługą klienta w agencji zajmuje się team: Sylwia Szmalec i Marta Buler.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Komentarze (0)
Maxym
8 lat temu

no, to już wszystko jasne. Najpierw jako jedyna stacja wycofali Tigera, a potem zrobili własny energetyk z kotem właśnie! przypadek? nie sądzę :)

Podróba TIGERa
8 lat temu

Podróba Tigera ewidentna... W sądzie przegrają. Za dużo polityki za mało uczciwości. I zero klasy...

ohoo
8 lat temu

Już wiadomo dlaczego lotos tak szybko pozbył się tigera, mimo że nie miał do tego prawa moim zdaniem. Konkurencja nie śpi, a tu w białych rękawiczkach.... Ja i tak kupię tigera.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia