W ramach współpracy agencja opracuje i wdroży długofalowy program komunikacji Michael Page z rynkiem oraz wesprze wprowadzenie nowej marki na rynek – Page Personnel. Działania obejmą relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, a także realizację projektów skierowanych bezpośrednio do klientów firmy.
Obsługą klienta w agencji zajmuje się team: Sylwia Szmalec i Marta Buler.
Umowę podpisano na czas nieokreślony.
no, to już wszystko jasne. Najpierw jako jedyna stacja wycofali Tigera, a potem zrobili własny energetyk z kotem właśnie! przypadek? nie sądzę :)
Podróba Tigera ewidentna... W sądzie przegrają. Za dużo polityki za mało uczciwości. I zero klasy...
Już wiadomo dlaczego lotos tak szybko pozbył się tigera, mimo że nie miał do tego prawa moim zdaniem. Konkurencja nie śpi, a tu w białych rękawiczkach.... Ja i tak kupię tigera.