Egzotyczne programy w Joost TV

Joost TV zawrze umowę z JumpTV, kanadyjską firmą oferującą dostęp do kanałów telewizyjnych z całego świata.

Reuters - DC
Reuters - DC
Udostępnij artykuł:

Kanadyjska firma JumpTV oferuje płatny lub darmowy dostęp do 270 kanałów telewizyjnych z 70 państw, takich jak między innymi Albania, Bahrain, Pakistan czy Korea. W piątek przedstawiciele JumpTV poinformowali, że wkrótce zostanie zawarta umowa na podstawie której część programów dystrybuowanych przez Jump będzie dostępna za darmo w serwisie Joost, nowej, założonej przez twórców Kaazy i Skypea platformie umożliwiającej wymianę klipami wideo.

Joost opiera się na technologii peer-to-peer, został uruchomiony w styczniu jako internetowa sieć telewizyjna z reklamami, która do tej pory ma już umowy z MTV i Paramount, które pomagają stacji w budowie swojej marki. Twórcy serwisu zapowiadają, że w ciągu kilku najbliższych tygodni spodziewać się można kolejnych umów, które sprawią, że znacznie zwiększy się atrakcyjność Joost.

Hiszpańskojęzyczne seriale z Kolumbii, Chile i Peru oraz arabska komedia będą pierwszymi nadawanymi w Joost produkcjami dostarczonymi przez JumpTV. W pierwszych tygodniach w Joost zobaczyć będzie można również programy w języku rumuńskim, tureckim, rosyjskim czy bengali.

Reuters - DC
Autor artykułu:
Reuters - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"