EIAA ma ośmiu nowych członków

Ośmiu nowych członków dołączyło do Europejskiego StowarzyszeniaReklamy Interaktywnej (European Interactive Advertising Association- EIAA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowi członkowie EIAA to: wyszukiwarka plików multimedialnychBlinkx, telewizja informacyjna CNN International, portal aukcyjnyeBay, wydawnictwo Gruner + Jahr, serwis społecznościowy dlaprofesjonalistów LinkedIn, sieć reklamy wideo online Smartclip,sieć internetowej reklamy Specific Media oraz koncern medialny TheWalt Disney Company.

Jednocześnie do zarządu stowarzyszenia z wyżej wymienionych firmweszły następujące osoby: Federico Grosso (wiceprezes ds. rozwojuBlinkx), Didier Mormesse (wiceprezes ds. sprzedaży reklam, badań irozwoju oraz odbiorców Insight, CNN International), Alex Baillie(europejski dyrektor komercyjny Disney Online), Christian Kunz(dyrektor ds. międzynarodowej reklamy eBay), Oliver von Wersch(dyrektor projektów i innowacji G+J Electronic Media Sales), KevinEyres (dyrektor zarządzający europejskiego oddziału LinkedIn),Roland Schaber (współzałożyciel i dyrektor ds. operacyjnychSmartclip) oraz Rupert Staines (wiceprezes europejskiego odziałuSpecific Media).

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"