EIAA ma ośmiu nowych członków

Ośmiu nowych członków dołączyło do Europejskiego StowarzyszeniaReklamy Interaktywnej (European Interactive Advertising Association- EIAA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowi członkowie EIAA to: wyszukiwarka plików multimedialnychBlinkx, telewizja informacyjna CNN International, portal aukcyjnyeBay, wydawnictwo Gruner + Jahr, serwis społecznościowy dlaprofesjonalistów LinkedIn, sieć reklamy wideo online Smartclip,sieć internetowej reklamy Specific Media oraz koncern medialny TheWalt Disney Company.

Jednocześnie do zarządu stowarzyszenia z wyżej wymienionych firmweszły następujące osoby: Federico Grosso (wiceprezes ds. rozwojuBlinkx), Didier Mormesse (wiceprezes ds. sprzedaży reklam, badań irozwoju oraz odbiorców Insight, CNN International), Alex Baillie(europejski dyrektor komercyjny Disney Online), Christian Kunz(dyrektor ds. międzynarodowej reklamy eBay), Oliver von Wersch(dyrektor projektów i innowacji G+J Electronic Media Sales), KevinEyres (dyrektor zarządzający europejskiego oddziału LinkedIn),Roland Schaber (współzałożyciel i dyrektor ds. operacyjnychSmartclip) oraz Rupert Staines (wiceprezes europejskiego odziałuSpecific Media).

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe