„Ekran TV” z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych

W styczniu 2013 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 362 351 egz. Była ona o 10,12 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - był to jedyny spadek w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 231 480 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 12,48 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu 2013 roku na poziomie 81 394 egz. Dwutygodnik ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 14,35 proc.

W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” - było to 17,96 proc.

W okresie od 2 do 13 stycznia br. tytuły Wydawnictwa Bauer nie trafiały do punktów obsługiwanych przez Kolportera - największego dystrybutora prasy w Polsce (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?