SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enea Operator wybiera dom mediowy

Enea Centrum ruszyła z przetargiem,w którym wybierze dom mediowy do obsługi spółki Enea Operator - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Wybrana w przetargu agencja będzie zajmować się obsługą mediową spółki przez dwa lata, począwszy od 1 lipca br.
Będzie odpowiadać za planowanie i zakup powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji spółki oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie.

Spółka na obecnym etapie przetargu nie podaje wielkości budżetu, który powierzy obsłudze agencji. Przetarg trwa do 3 czerwca br.

Wciąż trwa przetarg na wybór domu mediowego dla spółki Enea SA. O 17,8 mln zł budżetu walczą Value Media, Media Group, All4Affiliate i Komunikacja Plus.

 

Dołącz do dyskusji: Enea Operator wybiera dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl