Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”

Enea unieważniła ogłoszony pół roku temu przetarg na planowanie i zakup mediów. Firma uzasadnia, że zmodyfikowała swój budżet mediowy, bo zmieniły się warunki gospodarcze i ekonomiczne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Przetarg został ogłoszony pół roku temu, wówczas panujące warunki gospodarcze i ekonomiczne wyznaczyły nam inne założenia budżetowe. Obecnie, musimy dostosować je do panującej sytuacji finansowej i rynkowej, a także zmienić założenia dotyczące współpracy z domem mediowym” - czytamy w komunikacie Enei. Firma dodaje, że po dostosowaniu tych kryteriów ogłosimy termin nowego przetargu.

Poprzednio Enea współpracowała z domem mediowym Mindshare. Niedawno firma zmieniła agencję reklamową, wybierając Heads Advertising w miejsce Grupy Codex (przeczytaj o tym więcej).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję