SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energa chce zatrudnić firmę do rocznej obsługi telefonicznej kampanii

Spółka Energa planuje zatrudnić firmę, która zajmie się realizacją telefonicznej kampanii lojalizacji klientów spółki Energa-Obrót, dostawcy energii. Będzie z nią współpracować rok.

Article

Wybrana w przetargu firma będzie realizować dla Energa Obrót telefoniczne kampanie sprzedażowe przez cały 2019 rok. W tym celu otrzyma od zleceniodawcy wyselekcjonowane, teleadresowe bazy danych klientów spełniających kryteria kampanii.

Do jej zadań należeć będzie zapewnienie należytej obsady pracowników niezbędnej do wykonania zleconych usług, obsługa połączeń wychodzących i sprzedaż produktów spółki, obsługa połączeń wychodzących i potwierdzanie woli zawarcia umowy przez klienta oraz proponowanie usług energetycznych i/ lub okołoenergetycznych.

Umowa ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana na rok. Przetarg trwa do 5 listopada br.

Spółka Energa na początku października wybrała agencje MyPlace i Ibento do obsługi  organizowanych przez nią eventów i zadań specjalnych.

Firma ujawniła też, że za sponsoring klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk w okresie od 30 sierpnia br. do 30 czerwca 2019 roku zapłaci 5,5 mln zł.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Energa chce zatrudnić firmę do rocznej obsługi telefonicznej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl