SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Energia się liczy" w kampanii innogy Polska

Ruszyła kampania firmy energetycznej innogy Polska pod hasłem "Energia się liczy". Akcję dedykowaną klientom biznesowym przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Kampania "Energia się liczy" ma charakter edukacyjny i została przygotowana z myślą o przedsiębiorcach poszukujących dla swoich firm rozwiązań z dziedziny zarządzania energią.

Główny element akcji stanowi platforma wymiany informacji energiasieliczy.pl, na której dostępny jest cykl pięciu wykładów online, poprowadzonych przez ekspertów reprezentujących szeroko pojętą branżę energetyczną w Polsce. Wykłady mają stanowić dla przedsiębiorców źródło wiedzy na temat rozwiązań związanych z zarządzaniem, pozyskiwaniem i oszczędzaniem energii.

Za projekt, content i wdrożenie platformy energiasieliczy.pl, a także kampanię promocyjną serwisu w internecie i prasie, odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Kampania "Energia się liczy" stanowi element całościowej kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawniej RWE), prowadzonej od września br. przez 180heartbeats + Jung v Matt, która odpowiada kompleksowo za strategię i kreację.


 

Dołącz do dyskusji: "Energia się liczy" w kampanii innogy Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl