Estée Lauder nową kampanią chce zwiększyć świadomość marki Clinique ID

Wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder Companies- Clinique. Realizują ją agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Estée Lauder nową kampanią chce zwiększyć świadomość marki Clinique ID

Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. TW styczniu br. marka poinformowała, że jej pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o Tron”, czy świątecznej komedii „Last Christmas”.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży.

Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night, który odbył się 5 marca, uczestniczki mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.

Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.

Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 r. Agencje należące do grupy realizują dla klienta kampanie mediowe online i offline, a także są odpowiedzialne za strategie mediowe, obsługę kanałów social media i obsługę graficzną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe