Estimage PR dla Casio Exilim

Agencja Estimage PR przygotowała strategie komunikacyjną i projekty działań zewnętrznych dla aparatów cyfrowych Exilim marki Casio.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Estimage Public Relations od 20 marca br. rozpoczęła współpracę z Zibi Sp. z o.o. Agencja wygrała przetarg na obsługę aparatów cyfrowych Exilim marki Casio. Estimage PR opracowała strategię komunikacji dla marki, która wykorzystuje klasyczne narzędzia Public Relations oraz niekonwencjonalne działania zewnętrzne.

„Casio Exilim to marka, która daje nam szansę na realizację twórczych i niebanalnych projektów Public Relations. Niekonwencjonalne pomysły, które są połączeniem tradycyjnych narzędzi PR i wyłamujących się z przyjętych konwencji działań zewnętrznych, mamy nadzieję stworzą pożądany wizerunek marki i zwiększą jej rozpoznawalność.” – powiedział Rafał Werczyński, Brand Leader Estimage PR.

Linia aparatów cyfrowych Casio Exilim została wprowadzona na rynek w 2002 roku. Od tego momentu wyznacza trendy we wzornictwie, rozmiarze i kształcie elektroniki użytkowej tego typu. Funkcyjność, niewielka waga, a przede wszystkim wyjątkowo smukły kształt aparatów linii Exilim sprawiają, że użytkownicy z całego świata wysoko oceniają nie tylko jego wartość użytkową, ale      i estetyczną. Linia aparatów cyfrowych Exilim to modele: Exilim EX-S600, Exilim EX-Z600, Exilim EX-Z850 oraz Exilim EX-Z60. 

Firma Zibi jest największym na polskim rynku dystrybutorem zegarków i elektroniki użytkowej. Oferta firmy obejmuje szeroką gamę zegarków, zegarów z logiem klienta, kalkulatorów, aparatów fotograficznych, instrumentów muzycznych, elektronicznych tłumaczy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show