SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Etam stawia na zdjęcia bez retuszu w social mediach. "Nasza strategia opiera się na body positive"

Marka bielizny Etam od kilku tygodni publikuje w swoich kanałach social media zdjęcia bez dodatkowej obróbki graficznej. W ten sposób brand szykuje się do majowej akcji reklamowej #ReadyToGo oraz wpisuje się w trend ciałopozytywności ("body positive"). - Nasza PR strategia na 2019 roku obraca się wokół kobiet i tematów body positive - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zuzanna Jasińska, PR i media manager Etam w Polsce.

Od kilku dni na profilach w mediach społecznościowych bieliźnianej marki Etam pojawiają się niewyretuszowane dodatkowo zdjęcia modelek. Marka pokazuje kobiety z cellulitem czy w rozmiarach odbiegających od kanonów wyznaczanych przez największych przedstawicieli branży modowej.

Zdjęcia spotykają się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Etam chwalone jest w komentarzach za pokazywanie "normalnych kobiet" na zdjęciach " bez Photoshopa".

- Nieretuszowane zdjęcia pojawiały się już wcześniej na oficjalnym Facebooku oraz Instagramie marki Etam i spotkały się z ogromną akceptacją i zaangażowaniem pośród użytkowników. Dlatego Etam postanowiło rozszerzyć te działania na majową akcję #ReadyToGo, która startuje w maju na oficjalnym Instagramie marki - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Zuzanna Jasińska, odpowiedzialna za komunikację Etam Polska.

Jasińska informuje, że na czas trwania kampanii w social mediach Etam będą publikowane nieretuszowane polaroidy z udziałem ambasadorem marki - Constance Jabłoński oraz Laetitii Casty.

- Chcemy przekonać kobiety, że tzw. "gotowość na plażę" i "bikini body" nie jest kwestią wyglądu naszego ciała, a stanu umysłu i tego, że czujemy się piękne i akceptujemy swój wizerunek w 100% - komentuje Zuzanna Jasińska.

Etam podąża za trendem "body positive"

Kampania #ReadyToGo wpisuje się w długofalową strategię Etam, w której ważnym kierunkiem jest akceptacja własnego ciała przez kobiety. - Główną dewizą marki Etam jest hasło French Liberté, za którym stoją wartości feministyczne oraz trend body positive. Chcemy, aby kobiety nie czuły się przebrane w naszej bieliźnie. Chcemy aby towarzyszyła im na co dzień i aby dzięki niej nie bały się pokazać swojej kobiecości i sensualności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zuzanna Jasińska.

- Nasza PR strategia na 2019 roku obraca się wokół kobiet i tematów body positive i niebawem będzie komunikowana pod hasłem #FemaleStateOfMind - informuje Jasińska.

Akcję tą podsumuje październikowy event z panelem dyskusyjnym, w którym wezmą udział influencerki i przedstawicielki mediów. Będą rozmawiać o kwestiach Modern Feminism, Body Positive oraz I wear What I Want.

Dołącz do dyskusji: Etam stawia na zdjęcia bez retuszu w social mediach. "Nasza strategia opiera się na body positive"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Super
W sumie przez ten retusz nie kupuje niczego przez internet, skąd mam wiedzieć ze ubranie jest ładne i jak się układa, a nawet jaki ma kolor
odpowiedź
User
kolor
To teraz sobie nakupisz jak szalona
odpowiedź
User
Adrian D.
Jesteś gruba, ale zamiast karnet na basen czy siłownię, kup sobie ubrania w większym rozmiarze.
Będziesz ciałopozytywna tak jak my!
Za dwa miesiące kupisz znów, większy rozmiar niż poprzednio, a my w trendzie ciałopozytywności kolejny raz na tobie zarobimy.
odpowiedź