SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry

W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub.

Agnieszka Radwańska, fot. eurosportArticle

Udział liderującego Eurosportu w marcu 2014 roku wyniósł 0,58 proc., czyli o 30,12 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

>>> TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)

Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego udział zmniejszył się o 28,99 proc. do poziomu 0,49 proc. Na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport, który rok wcześniej był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,30 proc., po wzroście o 11,11 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 52,63 proc. do 0,29 proc.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatniej pozycji kanał Sportklub, którego udział zmniejszył się o 50 proc. do 0,01 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

marzec 2013

marzec 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Eurosport

57 305

0,83%

38 898

0,58%

Polsat Sport

47 254

0,69%

32 394

0,49%

TVP Sport

18 352

0,27%

19 679

0,30%

Canal+ Sport

12 871

0,19%

19 513

0,29%

Polsat Sport News

19 962

0,29%

18 593

0,28%

Eurosport2

11 808

0,17%

10 950

0,16%

Polsat Sport Extra

10 769

0,16%

7 863

0,12%

Orange Sport

8 908

0,13%

7 248

0,11%

nSport

4 795

0,07%

6 605

0,10%

Extreme Sports

5 569

0,08%

4 145

0,06%

Sportklub

1102

0,02%

575

0,01%

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął już jednak Polsat Sport (0,46 proc. udziału; spadek o 44,58 proc.). Na drugiej pozycji uplasował się Canal+ Sport (0,39 proc.; wzrost o 105,26 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był szósty. Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł Eurosport (0,34 proc.; - 35,85 proc.).

Również i w tym ujęciu największy spadek miesięcznego udziału zanotował Sportklub. Teoretycznie jego wynik zmniejszył się o 100 proc. do 0 proc. udziału. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 94 osoby.

Stacja

Wszyscy 16-49

marzec 2013

marzec 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat Sport

22 941

0,83%

11 975

0,46%

Canal+ Sport

5 175

0,19%

10 119

0,39%

Eurosport

14 731

0,53%

8 723

0,34%

Polsat Sport News

7 810

0,28%

6 323

0,24%

TVP Sport

5 228

0,19%

4 922

0,19%

Polsat Sport Extra

6 216

0,23%

3 784

0,15%

Eurosport2

4 591

0,17%

3 351

0,13%

nSport

2 125

0,08%

3 035

0,12%

Orange Sport

3 754

0,14%

2 951

0,11%

Extreme Sports

2 714

0,10%

2032

0,08%

Sportklub

570

0,02%

94

0,00%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl