Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech

Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) prowadzi kolejną kampanię z influencerami dla marki Logitechi zestawu Signature Slim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech
fot. Instagram/Olcyk

Działania prowadzone są we współpracę z Olcyk, Magdalena Ol, Lesław Dzik, influencerami, których codzienność związana jest z pracą przy komputerze i tworzeniem treści w mediach społecznościowych.

Działania mają ma na celu zaprezentowanie nowego wymiaru komfortu i efektywności pracy dzięki produktom Logitech. Influencerzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z używaniem zestawu Signature Slim.

Aby podkreślić aspekt współpracy i wymiany doświadczeń, influencerzy przekazywali sprzęt kolejnej osobie, oznaczając ją i kierując na jej profil. Zwieńczeniem akcji będzie post ostatniego influencera ogłaszający konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę zgarnąć atrakcyjne nagrody od marki Logitech.  Za kampanię po stronie Euvic Digital odpowiadają Nastazja Dessoulavy-Ardyn i Paulina Klecz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style