Event PR otwiera Outlet w Gdańsku

Agencja Event Public Relations wygrała przetarg na obsługę Fashion House Outlet Centre.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Event Public Relations wygrała przetarg na obsługę Fashion House Outlet Centre - nowego centrum outletowego, które zostanie otwarte Gdańsku (dzielnica Szadółki przy obwodnicy) w październiku br.

Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia. Obejmuje pełen serwis agencyjny w zakresie PR. Obecnie najpilniejszym zadaniem agencji jest organizacja i obsługa medialna uroczystego otwarcia. Event PR współpracował będzie blisko z agencją Ad Fabrika/FCB, obsługującą FHOC od strony reklamowej.

FHOC to pierwszy klasyczny Outlet Centre na północy Polski. Dotąd inwestor - firma The Outlet Company - uruchomiła z sukcesem podobny kompleks w Sosnowcu, a kolejny powstaje w Piasecznie k/Warszawy. W centrum, wzorem podobnych outletów funkcjonujących na zachodzie Europy, będzie można nabywać przez cały rok markowe towary w firmowych sklepach, po cenach obniżonych od 30 do 70% w stosunku do cen oferowanych w butikach w centrach miast. W pierwszej fazie zostanie otwartych do 40 indywidualnych sklepów, w których renomowani wytwórcy (np. Adidas, Nike, Levi`s) będą sprzedawać pełnowartościową elegancką odzież, kolekcje sportowe i obuwie, pochodzące z końcówek serii czy linii prototypowych. Fashion House będzie otwarty przez 7 dni w tygodniu. Klientów mają przyciągnąć nie tylko bardzo atrakcyjne ceny wysokiej jakości towarów, ale również ciekawa architektura i infrastruktura obiektu. Zaprojektowano go bowiem w formie wioski rybackiej. Na terenie centrum będą zlokalizowane kawiarnie i restauracje, zaplanowano też budowę rozległego, bezpłatnego parkingu. Klienci będą dokonywać zakupów w eleganckich sklepikach z miłym i profesjonalnym personelem, tak, aby były one prawdziwą przyjemnością - podobnie jak w sklepach na najdroższych ulicach polskich i europejskich metropolii. Firma The Outlet Company jest liderem w Polsce na rynku centrów typu "factory outlet". Oprócz trzech dotychczas budowanych centrów firma ma również dalekosiężne plany wypromowania Fashion House jako znanej i rozpoznawalnej marki w całej Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę