Experian Hitwise: Google w górę, tracą Yahoo, Bing i Ask

Google miało w grudniu ubiegłego roku 72,25 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,68 pkt. proc. w porównaniu z listopadem - wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: Yahoo Search (14,83 proc. udziału w rynku), Bing.com (8,92 proc.) oraz Ask.com (2,54 proc.).

W porównaniu z listopadem wszystkie oprócz Google wyszukiwarki odnotowały spadek udziału w rynku - Yahoo Search o 0,56, Bing.com o 0,42, a Ask.com o 0,11 pkt. proc.

Z kolei pozostałe 66 monitorowanych przez Experian Hitwise wyszukiwarek miało w grudniu 2009 roku łącznie tylko 1,48 proc. udziału na amerykańskim rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"