SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook Watch ma 75 mln widzów dziennie

Trzy miesiące po globalnej premierze, serwis Facebook Watch z treściami wideo ogląda codziennie 75 mln widzów na całym świecie - podał Facebook. Miesięcznie liczba widzów oscyluje wokół 400 milionów. 

Article

Facebook Watch to platforma z oryginalnymi treściami wideo od zewnętrznych wydawców i producentów, m.in. National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera. Projekt ruszył w sierpniu ubiegłego roku, na początek tylko na terenie USA. W kolejnych miesiącach oferta powiększała się o kolejnych partnerów - ABC News, CNN, Fox News Channel oraz Univision.

Pod koniec sierpnia tego roku Facebook Watch udostępniono użytkownikom na całym świecie.

Globalna oglądalność Facebook Watch

Facebook pochwalił się pierwszymi statystykami po pierwszym kwartale od globalnego launchu Watcha. Wynika z nich, że każdego dnia serwis przyciąga na całym świecie 75 milionów użytkowników, w skali miesiąca zaś ok. 400 milionów. Średni dzienny czas korzystania z platformy to ok. 20 minut.

Facebook zapowiedział również wprowadzenie reklam w Facebook Watch na wszystkie rynki. Dziś pre-rolle są emitowane tylko w pięciu krajach.

Facebook Watch oferuje wideo o tematyce rozrywkowej, sportowej czy newsowej. Każdy może dostosować interfejs do swoich preferencji (w sekcji lista Obserwowane programy). Platforma oferuje też zakładkę do przechowywania klipów do obejrzenia na później.

W trzecim kwartale tego roku Facebook odnotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających serwis co miesiąc wynosi blisko 2,3 mld.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook Watch ma 75 mln widzów dziennie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nano
Jeśli puszczają tam durne filmiki z psami goniącymi ogon, to nic dziwnego, że jest oglądalność. Mnie samego to zdziwiło, że podczas przeglądania swojego filmu, który przeskoczył z film z psami i kotkami, belka nagle zmieniła się na WATCH.
odpowiedź