SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko „Rzeczpospolita” na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w kwietniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w kwietniu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 263 335 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 5,97 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,83 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 131 987 egz., notując spadek o 8,64 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,41 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku najbardziej w zestawieniu - o 21,39 proc. i wyniosła 83 216 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 69,52 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średni wynik poszedł do góry o 6,60 proc. do 8 581 egz. Tytuł ten awansował z miejsca siódmego na szóste.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko „Rzeczpospolita” na plusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
By żyło się lepij
Następny target 50 tyś gazetko w.
odpowiedź
User
All
GW jest tak uzależniona od prenumeraty i reklamy samorządów, że wyborów w 2018 nie przetrwa.
odpowiedź