SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,81 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,66 mln zł.

Michał Fabisiak podczas nagrania „Sprawy dla reportera” Article

Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 1 września ub.r. do 9 czerwca br. wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 18,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 9 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,84 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Familiada” straciła 130 tys. widzów, ale zwiększył się udział programu w grupie komercyjnej 16-49. Wówczas teleturniej śledziło średnio 1,94 mln osób, co przekładało się na 20,32 proc. udziału w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 6,20 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (5,72 proc.) oraz TVP1 (5,27 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najlepiej na tle swoich konkurentów.

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2018/2019 wyniosły 15,66 mln zł. Dla porównania rok wcześniej było to 20,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
super
Świetne wyniki w każdej grupie. "Familiada" jest jak widać niezniszczalna, życzę następnych 25 lat na antenie!
22 1
odpowiedź
User
Zezek
Milionerzy i inni Ibisze niech się chowają, obok Tadeusza Sznuka i Jednego z dziesięciu to jest legenda polskich teleturniejów. Ćwierć wieku na antenie, pomimo minimalnej ilości zmian nigdy żadnego kryzysu i ciągle wysoka widownia. Tak trzymać.
27 1
odpowiedź
User
Marcin
Już parokrotnie wydawało mi się, że Pan Karol powie coś tak dwuznacznego w komentarzach do pytań, że wkrótce z Krajewskim będą ,,na odstrzale" z programem. Ale w końcu program jest nagrywane, a nie emitowany na żywo
28 1
odpowiedź
User
Marcin
Producent ,,Familiady", kiedyś kandydował do Parlamentu Europejskiego z ramienia PO, a Panu Karolowi też mi się wydaje, że nie jest po drodze z obecną opcją rządzącą, także to, że wytrwali na antenie, to spory sukces...
24 0
odpowiedź
User
ola
15 milionów zysku z reklam to nie za dużo,w porównaniu z jaka to melodia ponad 60 milionów
4 1
odpowiedź