SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda w kampanii Fanty „Fabryka śmiechu” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda, a także zespół 4Dreamers. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”.

Stuu w reklamie Fanty Article

W spotach z kampanii youtuber Stuu wciela się w rolę dyrektora śmiechu, a członkowie zespołu 4Dreamers oraz influencerki internetowe Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda pracują w fabryce śmiechu, m.in. na polu pomarańczy.

Reklamy podkreślają, że Fanta jest wytwarzana z dojrzewających pomarańczy, a z jej picia jest mnóstwo funu.

 

Spot odsyłają na stronę Fabrykasmiechu.coca-cola.pl, w której internauci na razie są zachęcani do przesyłania materiałów wideo ze swoim śmiechem. - Wszystkie filmiki zostaną dokładnie obejrzane przez Zespół Fanty, a te, w których będzie najwięcej śmiechu skomentują nasi ambasadorowie w specjalnym video! Dołącz do naszego zespołu! - czytamy w komunikacie.

Na stronie zapowiedziano też opcje, które pojawią się w najbliższym czasie: „Roześmiany pojedynek miast” i gra „Trening śmiechu”.

 

Dział public relations Coca-Cola Poland Services nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły kampanii.

Za obsługę reklamowa Fanty odpowiadają m.in. agencja McCann Worldgroup (kreacja reklam ATL) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

Stuu wystąpił już wcześniej w reklamie Fanty - jesienią 2017 roku wspólnie z Julią Wieniawą, Marcinem Dubielem, Adamem Zdrójkowskim, Sylwią Przybysz, Sylwią Lipką, Jeremim Sikorskim i Arturem Sikorskim pojawił się w musicalowym klipie.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda w kampanii Fanty „Fabryka śmiechu” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d
jak bardzo trzeba byc niedorozwinietym zeby promowac sie na plecach tej internetowej onkologii. oni powinni mocz do analizy reklamowac a nie napój
7 0
odpowiedź
User
paw
Wciąż słodzona jest chemicznymi słodzikami czyli odpadami z elektrowni atomowych i pochodnymi ropy naftowej?
7 0
odpowiedź
User
Gen
Obejrzałam Instagram Kingi Sawczuk. Nie dziwię się, że nastolatki chcą być jak ona: jeździ po świecie, pochodzi z biednego Podlasia, codziennie się przebiera, ma kupę kasy, wszyscy ją podziwiają. Boję się o nią, że zostanie wypluta za parę lat, nawet jeśli YouTube nie zablokuje LifeTube za Kruszwila. Mojej córce nie pozwolę jej oglądać, Instagram zablokowany. Dziwię się, że PiS pozwala, by ludzie prawosławni wpływali na młodzież z prawdziwej części Polski
4 4
odpowiedź
User
Uiii
A co z MEGA UDANĄ i bronioną przez ekspertów kampanią z hejterami? Już wycofanie się po pierwszej akcji? Brak kontynuowania? PR to jednen wielki szit
3 0
odpowiedź
User
Kenio
Dojrzewające w słońcu pomarańcze plus 20 łyżeczek cukru...nie dziękuję. A tym bardziej jeśli taka ekipa ma to reklamować.
1 0
odpowiedź