SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media

Po wygranym przetargu agencja Fenomem od początku br. zajmuje się obsługą marek opon Goodyear i Dunlop (należących do Goodyear Dunlop Tires Polska) w mediach społecznościowych. Poprzednio odpowiadała za to agencja Upgrade Marketing.

Article

Fenomem zajmuje się przede wszystkim obsługą polskich fanpage’y facebookowych opon Goodyear i Dunlop - odpowiada za komunikację wizerunkową i sprzedażową oraz obsługę klientów. W tym celu przygotowuje wpisy, grafiki i treści wideo oraz realizuje dodatkowe akcje dla internautów.

- Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka - wyjaśnia Marcin Nowomiejski, brand manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Firma wybrała Fenomem do tego zlecenia w kilkuetapowym przetargu. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl