FFCreation.com dla Inteligo

Agencja FFCreation.com stworzyła dla Inteligo trzy kampanie w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z nich to kampania sprzedażowa, z naciskiem położonym na wartości dodane posiadania konta Inteligo: szybki debet, możliwość doładowania telefonu pre-paid każdej sieci prosto z konta oraz możliwość zakupu ubezpieczenia. Na potrzeby kampanii zostały stworzone 2 linie – męska i żeńska. Kreacje linii męskiej podkreślały głównie dużą ilość benefitów produktu, w linii żeńskiej oparto się na aspektach związanych z wygodą i oszczędnością czasu.

Następne dwie kampanie dotyczyły promocji kolejno ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych, oferowanych w ramach konta Inteligo. Obie promocje  komunikowane były poprzez pokazanie zalet tych produktów oraz dostępnych w promocji nagród, między innymi: bilety lotnicze, zagarki, Ipody, torby sportowe. Promocje kierowane były zarówno do obecnych jak i nowych klientów konta Inteligo.

We wszystkich kampaniach FFCreation zastosowało billboard, banner, skyscraper i box śródtekstowy oraz buttony.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"