Filip Beźnicki: z Saatchi&Saatchi do Havas Media Group

Havas Media Group utworzyła nowe stanowisko digital strategy director, które od 1 lipca obejmie Filip Beźnicki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Filip Beźnicki: z Saatchi&Saatchi do Havas Media Group
Filip Beźnicki

Filip Beźnicki jako digital strategy director w zespole Havas Intelligence zajmie się tworzeniem strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands. Ponadto będzie ściśle współpracować z Dominikiem Wałęgą, chief digital officerem, w celu budowania kompleksowej oferty komunikacji w digitalu.  

Beźnicki będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej - chief strategy officer.

– Podoba nam się holistyczne spojrzenie Filipa na komunikację, całościowe spojrzenie na marki klienta: od odpowiedniego insightu, poprzez pozycjonowanie, dobór komunikatu, odpowiednie touchpointy, kończąc na ekspozycji produktu w punkcie sprzedaży zwłaszcza online oraz to, jak odkrywa przed klientami potencjał digitalu – często wychodząc w swoich rekomendacjach poza schematy angażujące uwagę konsumenta, które jednak w pełni przekładają się na realizację wyników biznesowych - komentuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-media-broni-budzetu-douglas-polska ##

Karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca Cola, T-Mobile, IKEA, Microsoft, MARS czy Jacobs. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a na swoim koncie ma m.in. takie nagrody jak: Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej